2014. január 21., kedd

Villámgyors kakaós csiga


Pár napja bukkantam erre a receptre Gabriellánál (fázisfotók Nála) és egyből elhatároztam, hogy ezt valamikor elkészítem. Vasárnap reggel neki is álltam, nem keltem olyan nagyon korán, negyed 9-kor összekevertem, kinyújtottam, feltekertem és már sültek is. 9-kor már az illatoktól és a friss csigáktól meglepődött családom vidáman eszegette a frissen sült csokis tekercseket.

Hozzávalók:
  • 25 dkg túró
  • 25 dkg liszt
  • 10 dkg porcukor
  • fél dl tej
  • 5 evőkanél olaj
  • fél zacskó sütőpor
  • csipet só
  • kakaópor
Elkészítése:
  1. A túrót összekeverjük a porcukorral, hozzáadjuk a tejet, olajat.
  2. Ezután a sütőporral elkevert lisztet is hozzáadjuk és alaposan összegyúrjuk.
  3. Lisztezett felületen téglalap alakúra nyújtjuk, majd az egészet megkenjük olajjal.
  4. Cukrozott kakaóporral alaposan megszórjuk, majd szorosan feltekerjük.
  5. Két centis darabokra vágjuk, majd sütőpapírral bélelt tepsire fektetjük őket. (14 db jött ki belőle)
  6. Előmelegített sütőben 180 fokon, légkeverésen 15 perc alatt készre sütjük. Nem lesznek túl sötétek, de így marad jó puha.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése